از دوردست‌های تبعید

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت از دوردست‌های تبعید


سپاهان درب
علم کوه معروف به آلپ ایران
نشانی پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور
گرانترین چک تاریخ فوتبال برای انتقال نیمار

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است .هر مخاطب «تابناک» می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را به آدرس های زیر ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد. آدرس ایمیل: negaheshoma@tabnak.ir و یا آدرس تلگرام: www_tabnak_ir@

فرآیند انتخاب رشته کنکور ۹۶ از پنجشنبه ۱۹ مرداد آغاز می‌شود و براین اساس ۶۰ پایگاه انتخاب رشته توسط آموزش‌وپرورش در شهر تهران فعال است.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با دادن یک فقره چک 222 میلیون یورویی به بارسلونا، حرف و حدیثی برای این انتقال باقی نگذاشت و نیمار را تبدیل به گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ کرد. این ستاره برزیلی در پاری‌سن‌ژرمن سالیانه 30 میلیون یورو دستمزد خواهد داشت.

رهبر اپوزیسیون پاکستان به آزار جنسی یکی از زنان قانونگذار حزب خود متهم شده و مجمع ملی این کشور تصمیم گرفته تا کمیته‌ای ویژه را برای بررسی این اتهام تشکیل دهد.

این روز‌ها وضعیت سیامک نعمتی خرید جدید پرسپولیس بی شباهت به فصل گذشته ساسان انصاری نیست. ستاره فصل گذشته تیم پیکان از بین پیشنهادات فراوانی که داشت در نهایت پرسپولیس را انتخاب کرد تا در فصل جدید شاگرد برانکو شود.

نشریه قدیمی کیهان ورزشی ، جلد شماره این هفته خود را به رخنه دلالان فوتبال در تلویزیون اختصاص داده است و در طرحی که برای این پرونده افشاگر خود تهیه کرده، عکسی از یک برنامه فوتبالی شبکه ورزش سیما را به صورت تارو مبهم کار کرده که شناسایی مجریان و نام این برنامه چندان دشوار نیست.

آشنایی با حوزه فوتبال و مشکلات و چالش های امروز آن حداقل داشته ای است که برای حضور در پرسپولیس الزامی به نظر می رسد، مولفه ای که حاجی بیگی اصلا از آن در سطوح حرفه ای برخوردار نیست.

براساس نظر شورای نگهبان و مجمع تشخیص، هرگونه پرداخت به فدراسیون‌ها باید از محل بودجه‌های دولتی تامین شود و اگر در گذشته، صداوسیما برای حل مشکل فدراسیون فوتبال با AFC مساعدتی کرده از ردیف بودجه این سازمان نبوده، بلکه بر اساس کمک مالی دولت وقت به سازمان انجام شده

چرا شجاعی و حاج‌صفی حاضر شدند زیر بار این ننگ بروند؟ مگر بازی کردن در لیگ اروپا چه حساسیتی داشت؟ بازی در لیگ اروپا مهمتر است یا مثلا قهرمانی جهان و المپیک؟واکنش فدراسین فوتبال و وزارت ورزش به این مسئله چیست؟

جسد یک پناهجوی ایرانی در یکی از اردوگاه‌های جزیره مانوس پیدا شد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/